ÇALMA ELALEMİN ERİĞİNİ YERSİN DOKTORUN PENİSİNİ

Uzun bir aradan sonra yeniden yazmaya başlıyorum,  Benim okulda bu dönem bitti yaz tatiline girdik Ankara’dan İstanbul’a geçtim.  İstanbul’da 2 hafta kaldım. Ailemle zaman geçirdim.  Beyoğlu’nda bir yukarı bir aşağı başım döndü.  Yeter artık bu kadar hetero takıldım, karıları kestim, hatta Gece okeye bile gittim. Maçta izledim bir yıllık hetero hayatımı yaşadım diyerekten tekrar Ankara’ya kapak attım. İstanbul gezilecek eğlenilecek yer ama yaşanılacak yer olarak görmüyorum orayı. Paranız varsa tabi o başka. İstanbul’dayken hatıralar canımı çok yakıyordu. Her gittiğim yerde eski sevgilim aklıma geldi. Canımı yakan Unuttuğumu sanmak değil, mesele; canın yandığında  üzerinden yıllar geçsede  onu unutamadığını farketmek. Lakin anlık hatıralar bunlar anılar içimde kaldı değmiyecek biri için yas tutmak doğru değil nede olsa. Artık siktir et diyebiliyorum. Kendimi 1 hafta alkole verdim hep sarhoş gezdim.Bilincim kapalı sikik sikik gezmek daha bir güzel oluyor.En azından duygularını korkmadan yaşayabiliryorsun.Gözünden bir damla yaş düşsse etrafta gören oldumu diye düşünmüyor insan.

Aşk hayatımda biri var. 20 gündür konuşuyorduk kendisinin mesleği veteriner. Kayseri’de yaşıyor.  İstanbul’a geldi orada az konuştuk ettik. Sonra dayımlar telle sürekli neredesin? Hadi gel, teyzen seni görecek. Halan geldi seni görecek, nenen seni soruyor, diye diye adamla 1 saat konuştuk konuşmadık. Lakin güzel geçti sonra o yoluna ben yoluma naş naş. 

O zamandan bu zamana msn üzerinden sürekli görüşüyoruz. Kayserili ile aramızda çok mesafe var. Sürekli meşgul işi çok yoğun. Nasıl götüreceğiz bilmiyorum ama elimden geldiği kadar sabırlı davranıyorum. Lakin çok zor oluyor. Ben çulsuzum param olsa atlar giderim. Adamın zamanı hiç yok anca akşamları evde pc başında görüşüyoruz oda biz konuşurken ekranın önünden bir kedi, iki köpek arkasından başka hayvanlar geçip duruyor.  Onlarla ilgilenmekten bana yazarken bile geç kalıyor. Bu ara hep böyle geçiyor. Birde komşunun bahçesindeki ağaçtan erik çalarken üstüne bindiğim dal ağırlıktan kırıldı düştüm. O sırada dal kolumu kesmiş dikiş attırdım. Hatta dikişleri aldırdım, geçti bir şey kalmadı.Dikişleri atan doktor da benim eski sevgilimdi. Çok yakışıklı bir  çoçuk. Bana görüştüğün biri varmı diye sordu bende ''evet, kendisi senin gibi doktor ama o hayvanlara bakıyor dedim''. aklımdan Çalma elalemin eriğini yersin doktorun penisini diye geçirdim lakin sevgilim var yoksa orada atlıyabilirdim.   Birde yan flüt aldım çalmaya başladım ama çok zorlanıyorum. Elime bir yerden bir miktar para geçti. Borçlarımı ödemeyi düşündüm ama yıllardır hep borç ödemekten istediğim şeyleri yapamadığımı fark ettim. Bende hiç düşünmeden sikerim borcunu diyerek yan flüt aldım. Daha 4 gün oldu alalı şuan satmayı düşünüyorum emlakçı çok sıkıştırıyor ya.

Evimde bir hetero arkadaşım kalıyor o yüzden duygularımla içimden gelerek yazmak yerine göt korkusuyla acele acele yazıyorum. En kısa zamanda kendimi vererek yazmaya devam edeceğim şimdilik kaçmam lazım. İyiyim ben merak etmeyin birde 1 Temmuzda benimki Ankara’ya gelecek beni alacak oradan Kayseri’ye gideceğiz onunla kalacağım.
 Her şey yolunda giderse 15 gün onunla kalmayı düşünüyorum ya da 10 gün yeterli ya. Sanırım bol bol gerdek durumlarına gireceğiz.

Hiç yorum yok: