ÇARŞIDAN ALDIM HETERO, EVE GELDİM GAY...

Nihayet yazmak için fırsat bulabildim, günlerdir eve çıktığım adam dan, hetero misafirlerden ve ev ödevlerinin yoğunluğundan sana yazmaya fırsat bulamadım.

Beklenen misafir ev arkadaşımız geldi. Konuştuk ettik, tanıştık eve çıkmaya karar verdik. Benim zaten ev arkadaşım vardı. Bir üçüncü alma fikri sonradan yerleşti. Hani bizde dedik kira yükü hafifler, gelsin arka odayı boşaltırız oraya eşya alırız yaşar gider dedik. Lakin arka oda gereksiz ıvır zıvır doluydu orayı boşalmak için römork ve belediye işçileri gerekliydi, oradan çıkan çöple şahsen Türkiye’nin 2 aylık geri dönüşüm ihtiyacı karşılanabilirdi. Her neyse Oğuzcan ile birlikte odayı boşaltmak için kolları sıvadık, epey uğraştık. Çuval çuval ıvır zıvır çöp attık ama çil lop gibi oldu hani. Ertesi gün bu ev arkadaşı Kerkük ile birlikte ona yatak halı almaya gittik geri geldiğimizde odasını yaptık. Daha sonra ben duş almak için banyoya girdim, bu sırada banyonun kapısı çalındı, bir ses;

-Alperen sırtına kese atmamı ister misin? Diyordu, eve çıktığım hetero olan ev arkadaşım diyordu bunu. Adam eve geleli 30 dk. Olmuş sana kese atmamı ister misin diyordu. Biraz duraksadıktan sonra olur dedim. İçeri girdi çıplaktım tenimden sular süzülüyordu. Eline süngeri aldı köpürttü, sırtımı ovmaya başladı, aletim dimdik duruyordu, gay olduğundan emin olmadığım için daha bir heyecanlanıyordum, Kerkük, kalkan aletimi saklama çabamı görünce;
-Utanma ya… Bekârlık böyle bir şey ne olacak. Ayağa kalkar mısın? dedi. Kalktım, başladı popomu köpürtüp süngerle ovalamaya, bacaklarıma indi;
 --Önünü döner misin? Dedi, döndüm aletimle karşı karşıya geldi, tüm şehveti büyüklüğü ile onun karşısında duruyordu, sesli olarak iç geçirip;
-Tanrım ne kadar büyük… Diye söylendi ve başladı yalamaya, ben boşalana adar azında gidip geldim sonunda tüm doğmayacak piçlerimi azına bıraktım.  Ap misin? Diye sorduğunda ise hayır değilim full aktifim dedim böyle söyledim çünkü tanımıyor güvenmiyordum. Bundan sonraki 3 gün boyunca evde sikiştik durduk, sürekli azıyla oral yaparak beni boşaltıyordu 2 kezse analdan girdim fakat lavman yapmayı bilmiyor olsa gerek hoş kokular almadım. Neyse, gel böyle git böyle adam yarrrrak delisi çıktı, eve her geldiğinde hemen azına alıp oynamaya başlıyor, adama istemiyorum diyorum anlamıyor, bugün şehir dışına gitti döndüğünde söyleyeceğim kendisine; sadece ev arkadaşı olacağız ilişki yaşamak yok diyeceğim.  Tipim biri olsa aslında işime gelirdi ama maalesef beni çekmedi fakat söylemeliyim mükemmel sakso çekiyor.
 Onun sıcak azının içine soktuğumda içim titriyor boşalırken çok haz alıyorum. Gel gelelim çok kilolu iri hoş değil açıkçası. Neyse bu kadar sikiş muhabbeti yeter. Bunu haricinde Ankaralı ile telefonda ara ara konuşuyoruz arkadaşlık dostluk babında götürüyoruz, bu aralar okulumda biraz yoğun eskisi kadar nette arkadaş aramıyorum. Kaderim midir nedir bilmem similyası 13 cm altı herkesi kedime çekiyorum, arkadaş bununda aleti bamya gibi, o değil hep bamya yemekten, geçen arkadaşlar bamya yemeği yapmıştı. Görünce:
-gene mi bamya ya dedim. Onlar anlamadı tabi ama ahhhhhhahhh bıktım bamya yemekten ya, sevgili günlüğüm bu arada göt deliği var mıdır diye düşündüğüm örümcek adamı tuvalette gezerken yakaladım, amacı nedir bilmem ama bir ipnelik seziyorum bu hayvanda.

Hiç yorum yok: