En Kötü Orospu

Üç yıl ara verdiğim bloğuma Bugün uğradım. Yorumlarıyla her yazdığımı okudum. Üniversite biteli 5 yıl oldu. Okurken kendimden çok başka birini gördüm. Kah güldük kah ağladık. Sikilip sikilip, Âşk diye yollara düşmüş Şems gibi doğduk her sabah farklı şehirlerin şafağında. Hikayelerinde  bulduk kendimizi tanımadığımız adamların. Kimi zaman da Tek gece adını verdiğimiz yalnızlık isyanlarında,  yatağımıza aldığımız  yabancıların keskin soluklarında biz yazdık hikayelerimizi. Kasık tırmalayan karabasanlar büyüttük içimizde. Çocukken  korktuğumuz gecelerde aradık aşkı   ve en  kirli kalplerde.
Neyse bu şiirsel kasvetli  sikik intro zırvalığını geçiyorum. Freud'un dediği gibi; İçimdeki Ahlaksız Nagmeleri kusuyorum neden çünkü İd olmassa mutlu olamazsınız. Süperego olmassada mutlu olamassınız. Bu ikisi arasında denge kurabilmiş ego normal insanlarda (baba freud okumuş abiiii yazıcam tabi az kültürlü ipne olduğum belli olsun) Devamınıda google dan bakınız "İlk küfür eden uygar insandır" diyerekten. 
Sevgili dostlar ne bir Güzin abla oldum ne Sunay Akın Aylık gelirim 2600tl  Askerliği yapmadım. Çürük Aldım Götümün akıyla. Gurur Duymuyorum ama Yasal hukusal düzlemde eşcinselleri yok sayıp  Benden yine  yasal hukuksal düzlemde Erkek egemenen bir hiyerarşi içerine dahil olmamı isteyen sistemi reddettim. Şaka şaka valla götüm yemedi yapmayı. Hem Ben vatani borcumu daha faydalı şeyler yaparak fazlasıyla ödüyorum. Özetle sanane amın evladı. Yapmadım işte. Sebep çok amk.
Ama içimde hep ukte kaldı ünofrmalı bir komutan...
 Size yazacağım çok maceram anım birikti. Okuyunca çok şaşıracağınız hadi canım sende diyeceğiniz ve normal insanın yapmıyacağı şeyleri yaptığıma tanık olacaksınız.

Onun haricinde çok ağladım, çok güldüm, polisler, torbacılar, Tarlabaşı, İstanbul, Ankara, Mısır ve Amerika arası olaylar... Hazır olun Bambaşka bir İçimdekigay'e tanıklık etmeye... (çok sikik bir filmin şişirilmiş trailerı gibi oldu biliyorum ama eski sezonumu okuyanlar bilir daha final yapmadım) bak bu oldu ;)



2 yorum:

Ogaybende dedi ki...

Blog adına yakışır maceralar... :)

Adsız dedi ki...

Trailerini vermişsin ağız sulandırıcı şekilde ama filmi hala göremedik 😂. Şaka bir yana kısa zamanda dönmen temennisiyle...