Gabile Sohbett Kapandı mı? Yasaklandı mı?

Evet, Gabile sohbet ve  Hornet kapanmadı! yasaklandı. Aslında bizlerin yaşam hakkı yasaklandı. Pandemi süreciyle birlikte kendimizi kapattığımız  çekildiğimiz köşelerimizde bizler gibi insanlar ile tanışıp bir nebze olsa bu depresif halden kurtulmaya çalışıyorduk. Sohbet sohbeti açıyor arkadaş dost bulabiliyorduk. Zaten yaşamanın zor olduğu Yasakların sansürlerin peşi sıra geldiği ülkemizde özellikle toplum tarafından kabul görmeyen bizler parklara, hamamlara, sokaklara bir şekilde itilmek zorunda bırakıldık. Böylemi pandemiyle baş edilcek. Tam zamanında herkesi  evlerden çıkartmaya kışkırtan öfke ve nefret oluşmasına sebep veren bu zihniyetin bu çagda kötü yönetim anlayışına son vermesini diliyorum. Kendimiz gibi insanları bulabildiğimiz görece güvenli bir alan olan bu sitelerin engellenmesi aynı zamanda LGBTİ+ bireyleri yalnızlaştıran bir süreci beraberinde getiriyor.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu dönemde pandemi sürecindede yasak ne ayol? Resmen yaşamayın ölün diyolar. Dile getirdigin iiçin teşekkürler. Blogun çok güzel sevwrek takip ediyorum.

İçimdekigay dedi ki...

Rica ederim teşekkürler eskiden daha çok yazmak için zaman yaratıyordum bazen tam niyetleniyorum sonra vazgeçiyorum yada başka şeylerle uğraşıyorum bir gün tekrar dolu dolu yazacağımı umuyorum