ÇOCUK'DA YAPAMAM, KARİYERDE OOOOO

02,05,2012

Bir karar verdim Ankara'dan gidene kadar kimse ile uzun vadeli, ciddi bir ilişki yaşamak istemiyorum. Çünkü; Okulum bittikten sonra nereye yerleşirim, nerede yaşarım bilmiyorum tek bildiğim burada zaten birini bulamayacak olduğum. Sürekli cinsellik yaşadığım tek partnerim Kaan ile görüşmek, onu beklemek daha güzel. Zaten en büyük açlığımız duygusallık ve cinsellik. Kaan ile duygusal bir birlikteliğimiz olmasa'da iyi anlaşıyor, hoş vakit geçiriyoruz.

Mesleğimi elime almadan artık sevgili yapmak için uğraşmayacağım. Zaten kimseyi beğenmez oldum. Şöyle bir düşündüm geçmişe baktım birlikte olduğum insanların bana artıları yok. Aksine eksileri daha fazla, aşırı seçici oldum. Bu  yüzden hayatıma sadece cinsel olarak birliktelik yaşayacağım birilerini almak bana artık çok uzak bir kavram. Kapı kapı gezip şeker toplayan çocuklar gibi kucaktan kucağa yarak toplayamam Bu saatten sonra. Birde geçen yıl  bir partner bulma sitesi ile tanıştım. Bir kaç foto yükledim o kadar,  öyle harika tipler bana yağdırdı ki, öz güven sahibi oldum.Artık insanlarla sikişip kalkmak yerine ulaşılmayan biri olmak, bu güzel duyguları sadece seveceğim adamla yaşamak istiyorum. Onunla yat, bununla yat, sonra piyasada sikiştiğin adamlar karşılaşır, ''aaa o çocukla ben sikişitim''. Başkası ''aaa onla bende sikiştim ama süper oral yapıyor''demesi iğrenç bir şey bu senin aslında O kişide ne kadar değersiz olduğunu gösterir. Bir Orospu gibi dillerde pazarlanırmışcasına dolanıp durursun.

Halbuki herkesin gıpta ettiği, imrendiği, O herkesle yatmaz öyle biri değil demesi, bir idol unsuru olarak görülmek çok güzel bir şey. Herkesin arzuladığı biri olmak Özel bir birey olmak güzel şey.
Eskiden namus kavramı vardı Bende. Olursa sadece 1 kişi ile olur, oda sevgilinle, hayat arkadaşınla yani eşinle olur derdim. İlk eşimden ayrılınca öteki geldi onla'da kısa sürdü, öteki geldi onla sürmedi bile derken şanzımanı dağıttık, artık rampalarda tıkanır oldu motor.


Diyeceğim o ki hayatımda sadece Kaan var, Birini aramak değil biri ile bir şey yaşamayı bile düşünmüyorum.  İstediğim ve düşlediklerim çok farklı. İyi bir kariyer yapıp evimi, arabamı aldıktan sonra hayatıma bana değer veren insanı dahil edeceğim. Bu şekilde çok zor İstanbul'dan, İzmir'den biri ile tanışıyorum. Tam aşk adamı, ama gel gelelim ben Ankara'dayım maalesef olmuyor, Başlayamıyoruz bile ilişkiye. Zaten durumum yok zar zor geçiniyorum.



Ekonomik özgürlüğümü elime almadan çok zor anacığım maalesef olmuyor. Tek istediğim bu dünyadan göç edene kadar sahip olacağım biri. Erkek gibi, adam gibi birini istiyorum. Beni çok sevecek, Sahiplenecek, bu Blog camiasından, Günlük yazmaktan kurtaracak birini istiyorum amen.

Hiç yorum yok: