Sikimin İstediğini Ben Beğenmem, Götümün İstediğide Beni Beğenmez.

                                     Uzun Bir ara oldu...
Korkuyorum herşey çok normal ve düzgün gidiyor. Sadece ara ara eski seks partnerim ile görüşüyorum. Onun dışında hetero Style takılıyorum. Okuluma gidip evime dönüyorum. En son Msn'imde sürekli sohbet ettiğim Konsoloslukdan bir adam ile buluştum. İyi, Hoş, Kibar, Elit, Kültürlü biri. 33 yaşında, bu arada Olgunlardan hoşlanan birisi olarak yaş sınırımı epey aşağı çektim. En genç takıldığım adam 29 yaşında idi. Eskiden 40 dan aşağı bakmazdım ama Olgun erkekle gezerken çok dikkat çekiyorum. Okuldan arkadaşlara denk geldiğimde kim bu adam? diye bakıyor. Hep aile dostumuz diyorum. Gerçi şuana kadar böyle bir olay 2 kez geldi başıma. Ama yinede tedbiri elden bırakmamak gerek.

Konsol ile buluştum (:P Konsolosluktaki Adam) Sohbet ettik, dolaştık, yedik içtik. Ama Beni ateşleyen bir şey olmadı sonra ders çalışmam gerektiği için ben eve oda evine gitti. Hemen mesaj attı. Akşam attı, Sabah attı, Öğlen attı, bende öğlenden sonra hepsine toplu 1 mesaj ile cevap yazdım o kadar. Bugün gene msj attı, bende cevap bile atmadım aq. Sikimin istediğini Ben beğenmem, Götümün istediğide Beni beğenmez. Bir türlü ortada buluşamıyorlar.  Apış aramda 3. bir Organım daha olsa herhalde birbirleriyle Kanlı bıçaklı kavgaya tutuşurlardı. Mantığımda uzakdan uzağa onları seyreder, hiç islifini bozmadan ''bana dokunmayan yarak 1000 yıl hüküm sürsün'' der geçerdi.

Yok ya kimse ile buluşmucam dedim, aklımı başıma alıcam dedim ama yok aq olmıyacak. Arkadaşlarım ve Hayvanlar alemi dahil çifleşip eşleriyle gezerken ben kös kös evde tek başıma  Kaan gelecekte sikişecez, eylenecez diye bekleyemem. Olmuyor valla. Eeee orospunun yemini yarrağı görene kadarmış.  Yalnız olan arkadaşlarım bile; ben kimse ile buluşmama kararı aldıktan sonra sevgili yaptılar. Tanrı benim irademi zorlarcasına yalnızlığı üzerime saldı. Sonunda doğru yolu bulup kapandım diyemiycem, hemen kendimi dışarı attım. Adamla buluştum, seks yapmasam'da dejarz olup geri döndüm. Bu arada evde spor yapmaya başladım. Kol kaslarım için bir yöntem buldum epey işe yarıyor. Üç günde bir,  31 çekmekten peçete dolan kovamı boşala boşalta, ağırlık kaldırırmışçasına budy building çalışıyorum.



Hiç yorum yok: