18 Temmuz 2012 Çarşamba

SALATALIĞA ORAL YAPIYORUM

           Taşınma işlerim bitti. Odama yerleştim sevimli bir yer oldu. Küçük birde balkonum var. Manzara olarak karşıdaki apartmanı görüyorum, yakın bir apartman. Komşularımdan biri sürekli beni izliyor tam karşımdaki daire… Bir masa ve Kitaplığa ihtiyacım var. Dün gidip şöyle bir fiyatlara baktım da el yakan cinsten. Bir süre daha beklemek en güzeli. Zaten bursum da bitti. Kendime bir burs bulmam gerek. 

           Gece dişimin ağrısı tuttu 31 çektim. 10 dakika olsa ’da ağrısı geçti. Bir rahatladım, bir rahatladım anlatamam. Bu diş ağrısı hiçbir şeye benzemiyor. Kısa sürsede rahatlamam yine başladı ağrım. Hemen bir Majestik attım 1 saat kıvrandım fayda görmedim. Baktım olmayacak hemen bir posta daha attım gene bir süre daha rahatlama. Ama her defasında yeniden başlıyor. Neler denemedim ki; domates tuzlayıp yedim geçti, bir süre sonra domates bitti. Salatalık tuzlayıp yedim bir süre sonra salatalıkta bitti. Hepsi işe yarıyor ama kısa süreli kesiyordu ağrıyı. Sonradan anladım ki boşuna yiyormuşum, ağrıyı kesen tuzmuş. Bir ara ekmek arası domates bile yaptıydım. Neyse gel böyle git böyle dişim ağrısı için amuda bile kalktıysam da fayda etmedi. En son kıvranırken uyuya kalmışım. Şimdi biraz daha iyi hafiften bir şey var ama düne göre çok iyi. Bugün diş doktoruna gideceğim. Ağzımı sikecekler ya bakalım. Sonrasında biraz işlerim var merkezde onları halledeceğim. 
      
      Babam rahatsızlanmış tahlil falan yaptırmış. Şu an iyi ama tahlil sonuçlarını bekliyoruz bakalım ne çıkacak… Nedendir bilmem aramız eskisinden çok çok iyi. Arkadaş gibi olduk...Hatta bana seni seviyorum bile diyor artık. ilk duydugumda ''ne, ne dedin?'' demiştim.  İpne kendine iyi bak deyip kıvırdı.  Neyse  böyle bir şeyi geçte olsa  yinede duymak güzeldi. 
    
      Veteriner ile konuştum dün gece ‘’senin ağızında ne var öyle ?‘’dedi. Salatalığa oral yapıyorum dedim. O da ‘’ha ne ’’ dedi. ‘Dişim ağrıyor’’ dedim bende.
Al dedi, dedi eşyalarını istiyorsan dedi, kendini dedi al kendini dedi sik dedi gibi oldu lan buda… Bir ilgi bir alaka nasıl hoşuma gitti anlatamam. Hemen götüm kalktı.’’ canım sen kapat şuan konuşacak durumda değilim’’ dedim. Bana diyor ki seninle buralara gelmeliyiz burası çok güzel harika bir yer. İyi güzelde ben Ankara’dan İstanbul’a gidemiyorum kalkıp Avrupa’ya nasıl gideyim aq. Onu bırak param olsa bu saatte evde kıvranmam acile giderim. Bak acile gidemezken Avrupa’ya gezmeye hiç gidemem. ‘’Gideriz hayatım’’ deyip geçtim. O lüks yerlere götürmek istiyor beni. Ben oralarda hesap ödeyemem diye elimden geldiği kadar halkın arasına karışmak istiyorum. Park, bahçe v.s gibi yerler bana daha uygun. Lakin o yine de bildiğini okuyor. Zaten bana hiç hesap da ödetmiyor. ‘’Öğrencisin sen dur’’ deyip mani oluyor. Kendimi çok ezik ve yiyici gibi hissediyorum. Bende telafi etmek için ona bir önceki Kayseri ziyaretimde hediyeler almıştım. Bu şekilde dengeyi sağlamaya çalışıyorum. 

       Bana  Türkiyeye 26’sında geleceğini söyledi. Erken dönüş yapıyor anlıyacağın.27’si Kayseri’ye gitmeyi düşünüyorum kısmetse. 3 yada 4 gün kalacağım. Tatil planım yattı. Kayseri’den döner dönmez hemen bir işe başlamalıyım. Daha doğrusu iş aramaya başlayacağım. Bu arada yine dişim zonkluyor ben dişçiye gidiyorum. ..

11 yorum:

Patrick San. Tic. Ltd. Şti. dedi ki...

ahahha çok güldüm.
geçmiş olsun :)

+yorumlardan kelime doğrulamayı kaldırmalısın

Kaldırım dedi ki...

Diş ağrısına en iyi gelecek şey karanfil. 1 hafta ağzımda sürekli karanfille dolaştım, pek ağrı sızı duymadım. Geçmiş olsun.

İçimdekigay dedi ki...

Patric Teşekkür ederim ,Kelime doğrulamayı kaldırdım.Kaldırım karanfil alsam iyi olur dişçiye gidicektim gitmedim, açıkcası tırstım kapısından döndüm. Teşekkü ederim tavsiyeni dikkate alacağım.

seksüelyaratık dedi ki...

geçmiş olsun bloggie. tuzlu suyla gargara yapmak bilmem yararlı olur mu?

her blogger diş ağrısı için bildiği kocakarı yöntemlerini yazsın lütfen buraya!

çikolatalı gay dedi ki...

nasıl güldüm anlatamam :D dişçiye gitmelisin bence karanfil falan geçiiçi

İçimdekigay dedi ki...

Seksüelyaratık tuz iyi geliyor. Suyunu bilmiyorum ama tuz çok iyi geliyor. Bütün gece tuzlu hıyar yaladım durdum. googleden araştırdım iyi gelen şey hıyar değil tuzmuş...

çikolatalı gay gözüm yemiyor dişçiye girmeyi. Lakin yarın bir daha deneyeceğim.;)Aslında çok korkmuyorum sadece yalnız gitmek istemiyorum. Birini bulursam gideceğim.

huzur dedi ki...

Blogdasim oncelikle gecmis olsun. ickiyle aran nasil bilmem; ama RAKi iyi gelir. Pamuga damlat koy disinin ustune, ez bir guzel. Hadi paran yok tamam, kolonya da iyi geliyor. Alkol al yani kisaca:) Bu arada ne guzel iste, adam senin kiymetini biliyor. Dayakliksin yemin ederim, guzel davransana adama :)

İçimdekigay dedi ki...

Bir Gay ;

Geçmiş olsun..
Diş ağrısı için bir yudum rakıyı ağzında dolaştır ama yutma. Yutarsan bi yudum daha al ama bu sefer yutma, onu da yutarsan bi yudum daha... yaa ramazan gelmiş ben neler anatıyorum burda :)))

Çok güldüm saol ''Bir Gay'' yorumu hotmailden açtığım için yanlışlıkla yayınlamadan sildim bu mal tavrımı hoş görmeni bekliyorum...

Huzur Sorunu kökten hallettim dişimi çektirdim.

xCoach Incompréhensible dedi ki...

bu 3.kalite bloga bayıldım. listeme ekliyorum...

BiGay dedi ki...

ayrıca onun daha çok parası varsa onun ödemesi zaten adil bir durum.. neden kendini böyle kasıyorsun ki? Eşitlikten değil adaletten bahsediyorsak daha çok parası olan daha çok ödemeli.. ödemek istemezse de ödemez zaten..

dişlerine de iyi bak. şimdi nasıllar?

İçimdekigay dedi ki...

Dişlerim şuan iyi.Ağrım sızım yok.Lakin o gün bugündür cacık haricinde salatalık yemedim.Uzun bir sürede yemeği düşünmüyorum.