Adam Sikip Attı İşte Bu Kadar Basit


Ayrıldıktan sonra çok kısmetlerim vardı onları değerlendireceğim. Bunlardan biri Antalyalı Şirket sahibi Fettah, Ankara’ya geldi çok zengin bok gibi parası var. Yani para bok. Benim memelerimi sömürdü durdu. Adam da meme fetishi var.  Çok zengin olduğu içinde aklı ile değil de parası ile etkilemeye çalıştı durdu. Sana bunu alalım, sana şunu alalım, sürekli böyle. Ben İtalya’ya yerleşeceğim benimle yaşarmısın vs neyse Antalya’ya döndü. Ben mesajlarına cevap vermedim.

Şimdi günde bir kez arar yok Yunanistan’a tatile gidelim, yok buraya gidelim. Sürekli böyle bende dedim ki ‘’biraz zaman ver’’.  Hiç uğraşamam böyle adamlarla diye düşünürken lan ben ne diyorum o Şehir’den bu Şehir’e gitmek için para bulamıyorum adam bana gel yurtdışını gezelim diyor. Şöyle bir silkelendim ‘ senin gözlerin sürmelimi, çok bakımlısın be Fettah, valla senden çok hoşlanıyorum. Tatile nereye gideceğiz? Canım ya biraz uzaklaşalım, kafa dinleyelim ikimiz. Sana yeni çamaşırlarımı göstereceğim'' diyerekten yapıştım adama. Zamkla duvara fotoğraf yapıştırırsın ya sökmek için yırtman gerekir. Valla kimse beni sökemez öyle geçirdim tırnaklarımı. Sıvayı, duvarı sökerim yerinden… Yolacağım aq.  İliğini sömüreceğim. Bunca yıl bedavaya verdimde ne oldu?  Yolacağım anasını avradını sikeyim ya… Yeter lann bu ne aq????  Aşk istiyorum, evlenmek istiyorum diye diye 79 kiloya düştüm. Götüme giyecek donum yok. Kamu hizmeti mi veriyoruz lan burada. Babasının hayratına kimse 1 bardak su vermezken, ben kuruttum burada kendimi 48 yaşındaki adamlarla aaaaaaaaaaaaa azım köpürdü sinirden valla.Sigara içiçemmmölkdsafkiğkgsdaj...oorops çoçukları
şggdjkadgoagd

Veterinerden ses seda yok lakin veterinerin en yakın arkadaşı ile benim Kankam telefonda konuşmuş. Adam buna ‘’eee arkadaşın çok şey kaybetti.  Geleceği için veterinerin çok yardımı olacaktı’’ böyle bir havalanmalar, bir kasılmalar sanki ben değersiz, boş, geri zekâlı biriymişim de bir yere gelmek için onun yardımına ihtiyacım varmış gibi konuşmuş. Bu sözleri Kankamdan duyunca ayrıldığıma çok sevindim. Her neyse ya koy götüne gitsin. Adam sikti sikti bıraktı işte bu kadar basit uzatmanın anlamı yok…   
Okul hakkında süper iki gelişme oldu uzun uzun yazamayacağım şimdi es geç bunu… Antalyalı şöyle köşede dura dursun;  İstanbul’dan bir sevgili adayım var onun yanına gidiyorum.  İstanbullu  çok duygusal On yıllık İlişkisi Bitmiş, belki bizim bir şansımız olur.  Adam sürekli arayıp soruyor her şey çok güzel gidiyor. Bu sefer olacak sanırım ama daha ilk görüşmemiz olacak yarın yola çıkacağım...

5 yorum:

Kızılsakal dedi ki...

oh anam oh. gez dur sen. biz de burda sınavlara hazırlanalım. baytar bey de neyin triplerinde anacım.

Kızılsakal dedi ki...

şu fotoğraftaki yazıyı direk "metmetali" diye okudum.

ha bi de şey yapsak ya istanbul'a gelince bi kahve içsek?

İçimdekigay dedi ki...

Valla bu yaz gezmediğim kadar gezdim. uzun süredir konuşmuyoruzda zaten artık beklentim de kalmadı onunla ilgili. Yazık olduk güzel bir insandı. Lakin, ayyy koy götüne gitsin aklıma getirme benim...( takip edemedim uzun süre sizleri ben şimdi ders çalışacağım istanbuldan döndüm o maceraları daha sonra atarım bloga sizlerin yazılarını okumam gerek kaçırdığım çok şey var.

İçimdekigay dedi ki...

:D:Dmetmetali güzeldi... İstanbula döndüğümde haberleşelimde laklak yaparız canım benim...

Kızılsakal dedi ki...

aslında "mehmetali" diye okumuştum da yanlış yazmışım.
yapalım bunu.