19 Ekim 2012 Cuma

TAŞŞAKLARI GÜL KOKAN YARİM


Çok mesafeler kat ettim ama olmadı. İstanbullu ile Üç harika gün geçirdikten sonra Ankara’ya dönüş için bilet aldım. Kendisinin arkadaşları ile toplantısı olduğu için akşam On otobüsüne beni uğurlayamadı. Problemde değildi, Anlayışla karşıladım. Lakin beni Ankara’ya döndükten iki gün sonra ‘’vardın mı? İyiminsin?’’ diye aradı… Sanki Tibet’e gidiyorum aq. Aradan İki gün geçmiş adam beni arıyor. Bende ‘’yok canım otobüs Nepal da rötar yaptı. 2 gün sonra ancak inecek’’ dedim. ‘’Ne’’ dedi, ‘’bi siktir git ya’’ deyip yüzüne kapadım telefonu… 

  Arkasından tekrar aramalar, mesajlar v.s vs. bitirdim. Sonrası koca bir boşluk. Uzun süredir hiçbir şey ile uğraşmak istemiyorum. Her gün mutlaka Üç posta asılıyorum. Boşaldıktan sonra kendimi yatağa atıp etraftaki peçetelere bakıyorum. Arkadaşlarım duymasın diye sessizce devam eden porno filmi az önce beni içine almışken şimdi bana çok uzak geliyor, kafamı tavana dikiyorum. Duş almakta olan komşumun banyoda çaldığı ıslık ve fayanslara vuran şapır şupur su sesi geliyor kulağıma. Ve uzun zamandır boy abdesti almadığımı fark ediyorum.Hiçbir şey düşünmediğim anda ne kadar berbat bir halde olduğumu anlıyorum. Bu Ankara’daki 5. Yılım ve birçok ilişki yaşadım. Tek gecelik birlikteliklerin bana bıraktığı; sabah kalktığımda boynumda taşıdığım iz ve birbirimize attığımız doğmayacak olan piçler. Elime geçen hiçbir şey yok.  Hayır her sikiştiğimden  yirmi tl  alsaydım şimdi Ataköy'de bir yata, Tarabya'da bir kata sahip olurdum...  Duygusal bir bir birliktelik umuduyla her gördüğüm erkeğe sarılacağıma Kerhanede çalışıyor olsaydım devletin dış borçlarını kapatır, Otuz iki çocuk evlatlık alıp bir aşiret kurabilirdim. Aşka olan inancımı tamamen kaybetmiş durumdayım. Onun kılı, bunun yumağı, bunun adonisi bunun baldırı, bunun siki, bunun sümüğü  derken bende Serdar Ortaç gibi gecelerin adamı oldum. 

Her zaman hayatımda biri olsun, benimle ilgilensin, sahip çıksın, arasın, sorsun, Gerekirse sabah O işe giderken arabası ile beni okuluma bıraksın. Akşamüzeri iş çıkışlarında havanın yağmurlu olduğu günlerde beni şemsiyesi ile okulun önünde beklesin, evimize gittiğimizde ben ıslanmayayım diye şemsiyenin büyük kısmını bana yığdığı için omuzları hafif nemlenmiş paltosunu çıkarıp dudaklarına öpücük kondurayım, ona yemek hazırlayayım, beraber gülelim, beraber ağlayalım, beraber manavdan alışveriş yapalım istedim. Ben ona seni çok seviyorum dediğimde gözlerindeki ışıltı bana cevabı olsun istedim. Hastalandığında ona çorba hazırlayıp, sabahlara kadar uyumadan başında bekleyeceğim biri olsun istedim. Hani birazda kabul ediyorum ev erkeği ruhu taşıyorum…  Sevgilim hayatta karşı güçsüz düştüğünde ona sımsıkı sarılıp ‘’ben ölene kadar yanındayım seninleyim korkma’’ demeyi çok istiyordum. Ama olmadı olmuyor artık daha da zorlaştı. Çünkü devamlı biriyle sikişip, daha iyisi çıkar mı? Düşüncesi benliğimi sardı ve çok sıradan bir hal haline geldi.  Ahlak dışı olarak görmüyorum önüme gelene götümü siktirmeyi. Eskiden sadece ’’ ben duygusal bir birliktelik istiyorum uyar mı?’’ derdim. ‘’Evet’’ dediği anda fotosunu bile görmeden, görünüş bile sormadan sohbete günlerce devam edebilirdim. Şimdi ilk sorduğum soru;  slm, görünüş, arayış ne oldu.  Acısını kalbimde taşıdığım, Sezen Aksu’nun her şarkısında aklıma getirdiğim, tek ilişkim ilk aşkım oldu. Ve o meymenetsiz sikik herifin hayatımın sonuna kadar anılarını ruhumda taşımak istemiyorum. 

Yeniden âşık olmak istiyorum. Yeniden birini kaybedince ölecekmişim hissine kapılmak istiyorum ve ben yeniden onun gözlerini gözümün önüne getirdiğimde yüzüme yerleşecek aptal gülümsemeyi yaşamak istiyorum. Yaşama bağlanıp dik durmak istiyorum. Yoksa bu gidişle Guinnes rekorlar Kitabında  Türkiye'ye ait 78. rekor domalma olacak...

11 yorum:

huzur dedi ki...

Kendini yaralamaktan ve baskalarinin kefaretini ruhuna odetmekten vazgec, olur mu? Yakinda nemfoman olmandan korkuyorum...

Şizofren dedi ki...

Gelmişim kaç yaşıma, ben de aynı şeyleri istiyorum.

ASİ YAPINCAK..... dedi ki...

Duygusal bir şekilde okuyordum ama buraya gelince koptumm,moralim bozuktu bu gece,gecenin 03:17 sinde beni güldürdün ya helal olsun sana diyorum:)) Hayır her sikiştiğimden yirmi tl alsaydım şimdi Ataköy'de bir yata, Tarabya'da bir kata sahip olurdum... Duygusal bir bir birliktelik umuduyla her gördüğüm erkeğe sarılacağıma Kerhanede çalışıyor olsaydım devletin dış borçlarını kapatır, Otuz iki çocuk evlatlık alıp bir aşiret kurabilirdim. Aşka olan inancımı tamamen kaybetmiş durumdayım. Onun kılı, bunun yumağı, bunun adonisi bunun baldırı, bunun siki, bunun sümüğü derken bende Serdar Ortaç gibi gecelerin adamı oldum.

Adsız dedi ki...

slm...aynı dilekleri tümünü bizde bekliyoruz ama malasef o yürekli insanlar nerde bulanın anlından öpecem nerde hoş kütük akıllı arıza tipler hep bizi buluyor kısacası yok kardeşim bende her zman diyorum OLMUYOR.....
hepimiz yaralı sancılı berbat hayata devam edip sikik sikik geziyoruz....
yapacak bişey yok benim ömürüm aşk diye bitti 30 dayım halen gelmeyecek insanları bekliyoruz neyse kafanı ağrıttım salla gitsin diyorlarya sende salla ben sallayamadım onun için perişanım ...
diğer yazılarınıda okum süper neşe kaybetme....
ALLAH sana dileğin arzuladığın güzellkleri versin içine sinen ilişkin olsun....
sevgilerimle yanıkkoza....

homofrog dedi ki...

Nispet yapıyo gibi olmak istemem ama.. Benim aşkım tamda hayalini kurduğun gibi bi insan.. Umarım sende böyle birini bulur ve mutlu olursun umudunu asla kaybetme, ama her önüne gelenlede bişeyler yaşama yani :) Hayal ettiğin gibi insanlar hala var. (bkz: benim sevgilim)

İçimdekigay dedi ki...

:D Maşallah diyorum homofrog. hepinize sevgiler...

Bir Erkeğin Hayali dedi ki...

3. paragrafı okuduktan sonra depresif bir parça ile böğüresim geldi. O kadar etkilendim. Bu kadar da direk yazılmaz yahu, ama harikaydı :)

O Gay Ben de dedi ki...

homofrog sen kenara çekil, sen bundan derlisin ben bundan dertli o da aynı o zaman sorun nerede :D en iyisi biz bir birimizi bulalım kurtulalım :D

İçimdekigay dedi ki...

hehehe:D:D valla hiç kasmayalım zaten tüm hayatımı biliyorsunuz beni tanımak zorunda da kalmazsınız o yüzden uygun bir şeyler ayarlayın:D

umuttanesi35 dedi ki...

acaba beklentilerimizi çok yüksek mi tutuyoruz ve yetinmeyi bilmiyormuyuz gördüğüm ve okuduğum bir çok arkadaşımda senin anlattığın sorun var acaba biz birbirimizi acımasızca harcıyor muyuz.şunuda merak ediyorum yurt dişinda ilişkilerde böylemi

Adsız dedi ki...

İste bunu sevdim içimdeki gay hepimizin istediği ayni sey fakat hicbirmizinde elde edemediği tek sey ...