14 Ağustos 2012 Salı

Al Beynimi Senin Olsun, Sok Götüne Beynin Olsun


 İstanbul’a geldim. Ailemle Bir hafta geçirdim.  birbirimizi çok özlemişiz. Bu arada ne oldu ise Kayseri’den dönünce veteriner ile aramda soğukluk başladı. Yanı telefonlaşmalar azaldı. Gerçi o hep böyleydi. Neyse baktım adam sadece köpeği çişe çıkarınca arıyor. 

Sabah kalkıyor ‘’Günaydın’ ’diyorum ‘’günaydın bugün çok işim var’’ diyor.   Başkada bir şey demiyor. Sanki ayrılmak için işi öne sürüyor gibi geldi. Böyle yürümeyecek gibiydi. Bende ayrılmak istediğimi söyledim ilk başta çok sinirlendim biraz saydırdım sonra ayrıldık. İşte aramızda geçen o mesajlar;

-İcimdekigay;  ‘’Sikicem işini gücünü, ağzımı bozmayayım sabredeyim diyorum, amacın ne senin? Hayatımda var mısın yok musun? Yarışmasına çevirdin bir varsın bir yoksun. Başından salmak için mi yapıyorsun anlamadım. Bu ilişkiye sanki ben zorluyormuşum seni gibi davranıyorsun. İlişkimiz olduğunu yalnızca haftada 14 kez hissettiriyorsun, onda da köpeğin sidik zamanlarında aklına geliyorum, benle dalga mı geçiyorsun, alay mı ediyorsun, bilemedim ama kaçan kovalanmaz bende ...
 
-İcimdekigay; Aşk test çözmeye benzemez, bir önceki sınavın kötü geçmiş olabilir ama ben o sınavdaki aynı soru değilim, onun yanlışları ve doğruları benimkinden çok farklı. Sen hala o kazanamadığınız sınavda yaptığın hataları önündeki sınavda yapmamaya çalışıyorsun ama hayat aynı soruyu 2 kez sormaz… Ben dışarı çıkıyorum sinirim bozuldu. Arama beni şuan…

-Veteriner:  Doğrusunu istersen bu mesajları aldığımda gerçekten hayal kırıklığına uğradım, çünkü benim tarafımda bu mesajlarının içinde bulunan duygu ve düşüncelerin zerresi yok, yani kötü anlamda yok.
> Herşeyden önce ne olursa olsun kesinlikle işime hakaret etme hakkın yok. Ben senin gördüğün veya görebileceğin en başarılı veya yetenekli birisi olmayabilirim. Ancak şu an bulunduğum noktaya kimsenin zerre yardımı olmadan geldim. Kendi çabalarımla, gücümle, yeteneğimle, özelliklerimle. Halen de kendimi eğitmek ve işimin sürekliliğini sağlamak için çok çalışıyorum. Bu yüzden kimsenin benim işim ve işim için yaptıklarım hakkında tek bir kelime söylemeye hakkı yok. Hele ki senin hiç yok, olamaz da. Sen ilk önce hayatını kur ondan sonra bunları sorgula. İşim benim hayatımın merkezi olmamakla birlikte, ben bu hayatımı yaşabilmek için bu işe muhtacım ve bu işi yapmaktan da çok mutluyum
> Senin yaptığın ve yapmak istediğin herhangi bir işi benim ne zaman küçümsediğimi gördün. Tam tersine hemen her şeyine destek vermeye, yapmak ve gerçekleştirmek istediğin planlara senin bakış açından bakmaya ve ileride karşılaşabileceğin başka alternatifleri göstermeye çalıştım. Başarılı olamayabilirim, ama en azından deniyorum, kendi mesleki yaşam tecrübelerimin doğrultusunda senin hayatında zaman kaybetmemen için önerilerde bile bulundum.
> Hayatımız bir şekilde ve güzel bir şekilde kesişti, bunu adım adım yaşamaya çalışıyorum ben ve her bir adımda kendi içimde daha bir yaklaşıyorum sana, ama şu gönderdiğin sms mesajları beni 10 adım geriye götürdü.
> Şu anki halinden daha doğal ne olabilir acaba? Söyler misin? Sanırım cevabın daha önce bana defalarca söylediğin gibi "senin sevgini hissdemiyorum, beni yeterince aramıyorsun, v.s. v.s.". Acaba uzaktayken ne kadar olacak, bundan daha fazlası ne olacak söyler misin?
> Köpeğimi  gezdiriken arıyorum, çünkü gün içinde neredeyse çevremde insanların olmadığı tek an o zamanlar oluyor, kaldı ki bazen arayayım diye köpeğin tuvalet bahanesi ile çıkıyorum. Hem ne olmuş o zamanlar aramışsam. Senin gibi hastalıklı bir şekilde mi bakmam lazım telefon etme zamanlarına.
> Boş olan ben değilim sensin, o kadar önemsiyorsan herhangi bir yere gitmez harcayabileceğin her zamanı benimle Kayseri'de geçirirdin.
> Farkında mısın, uzakta olduğun ve her boş kaldığın zamanlarda böyle histeri krizlerine tutuluyorsun. Sence doğal ve sağlıklı bir durum mu?
> Hayatıma giren kişiler, çıktıklarında çıkıp giderler, onlara karşı bir bağlılığım kalmaz. Evet onların bende yarattığı üzüntü ve sarsıntılar olabilir, ama bunları hayatıma girmiş bir kişiye aktarmam, en azından ona olan sevgime ve ilişkime yansıtmam. Sen hayatımdaysan sen varsın başkası da yoktur benim için. Ayrıca Aşk senin dediğin beklediğin gibi de vıcık vıcık bir durum değildir. Değerlidir. Zaman ister, emek ister. Kişiler boş kaldığında anlık histeri krizleri ile yaşanacak şeyler değildir.
> Ne yapayım yani, gereksiz kıskançlıklar mı istiyorsun benden? Kusura bakma hiç yapamam. Eğer kendini benimle güvende hissetmiyorsan bunu söyle. Ben sana baştan güvenmeyi seçtim. Bu bile senin için önemli olması gerekmez mi? Senden kaçan yok ki kovalanayım. Ama gitmek istiyorsan ve bahane yaratmaya çalışıyorsan bunu da açık söyle lütfen, GİTMEK İSTEYENE KAL DEMEM ve arkasından bende koşmam.
> Gönderdiğin mesajdan çok KIRILDIM çok. Ve beni sana karşı içimde bulunduğum yerlerden daha gerilere attın. Düşünmediğim, yapmadığım şeylerle suçlanmak beni çok üzer ve kırar ve sende tam bunu yapıyorsun.
> Umarım gezmen bitince ararsın da konuşuruz.

Bu mesajları okuduktan sonra ‘’lan ben neden bu adam kızdım. gayet mantıklı yazmış problem neydi acaba diye’’söylendim.. Adam öyle bir laf salatası yapmış hani neye kızdığımı da unuttum aq. Sonra şöyle bir silkelendim kendime geldim. Bunlarla benim gözümü boyayamaz. Aramak için sormak için iş bahane olamaz. Sevgimi ben fazlası ile gösterdim her fırsatta âşık olmasam da öyleymiş gibi bunu yansıttım ki daha da birbirimize bağlanabilelim diye. Adamda tık yok olsa da olur olmasa da modunda götürdü işte ilişkiyi. Beyinsiz adam nasıl sinir etti beni anlatamam al beynimi senin olsun, sok götüne de beynin olsun...
 Her neyse hakkını yemem adam süper biri, yani eğer birbirimize vurulmuş olsak tam ilişki yaşanabilecek bir adam benim takıldığım insanlar içerisindeki en doğru insan bunu saklayamam umarım mutlu olur denedik olmadı işte…

Bende acısını tutmamak için hemen Kuşadası’ndan birini buldum. Doğru onun yanına gittim. Hem tatil hem kafamı boşaltırım acısını yasını tutmam diyerek onunla buluştum. Ap 37 yaş avukat beraber Kuşadası’ndaki gay plajına gittik. Böyle sarp kayalık bir tepe aştık. Sonra biraz daha yürüdükten sonra ne göreyim ben ölmüşümde cennete düşmüşüm. Etraf çıplak her türden gay ile dolu genç ,olgun, zayıf, kaslı, esmer, beyaz ,kıllı, kılsız aman Tanrım migros’un sebze meyve hali gibi seç beğen al. Açık büfe aq…bir yandan da içimden diyorum ki ‘’ara ulan şerefsiz adam az sonra beni tamamen kaybedeceksin’’. Ama tık yok.ara ara mesaj gelmiş midir diye bakıyorum son yazışmalarımızdan başka bir bok yok. Neyse topla kendini bırak o üzülsün mücadele etmiyorsa kendi bilir dedim. Emeğime yazıklar olsun diye diye aşağı indim. Herkes çıplak benim avukatta soyundu ‘’hadi sende soyun’’ dedi ben kaldım bu kadar adamın arasında nasıl soyunacağım ve nasıl yiyişecez. Sonra bir etrafıma baktım millet mercimeği fırına vermiş peçeteyle götünü daşşağını siliyor. Kayalıklar içerisinde birileri yiyişiyor. Oooooo aq  veterinerde aklıma gelip gelip duruyor bir an önce yapmassak ben cayıp gidicem diyerekten yapıştım bunun dudaklarına sevişerek soyunmaya başladım. Sonra ben buna o bana derken işimizi bitirdik. Ama adam altımda öyle bir çığlık atıyorduk ki millet bizim etrafımıza toplandı benim aleti gören yanaşıyor. Yaşlı göbekli bir amca başımıza dikildi eli şeyinde bizi izliyor. Hayır, konsantrasyonum bozuluyor alışık değilim de. Dedim ‘’amca az öteye gitsen de bende işime devam etsem ha’’. Allah’ın buruşuk muşambası kalktı gitti. Sonra tam çıkıyorduk hoş bir adam gördüm avukata sen devam et ben kolyemi unuttum ya diyerek aşağı gönderdim. Bu giderken yanından geçtiğim adamın kalçasından makas aldım adamda peşimden geldi kayalıkların arasında birbirimize oral yaparak boşalttık. Sonra ben oradan çıktım. Avukatla merkeze geldik bir şeyler yedik daha sonra vedalaştık. Karmaşık duygular içerisindeyim. Rahatlamam gerekti ama şuan daha çok elim telefona gidiyor. Acaba arar mı? Mesaj atar mı? böyle zamanlarda gelen opereratör mesajlarını görünce yaşanan hayal kırıklı paha biçilemez.

4 yorum:

Patrick dedi ki...

Oha lan. önceki yazıdan sonra böyle şeyler beklemiyodum. Şoklardayım. Hemen sonrakini okuyayım.

O Gay Ben de dedi ki...

sevgiliye kızıp ondan öc almak için hemen başkalarını bulma olayı çok yaygın sanırsam ://

Fingirnoz dedi ki...

ayrıldıysan bu adamdan ben talibim valla

İçimdekigay dedi ki...

İzdivaç bloğu yapıcam az sabret Fingirnoz :D