Yoğurtlu Patlıcan ''Süreyya''



Kuşadası’ndan İstanbul’a geri döndüm. Kalbim kırık içim buruk bir şekilde… On gün daha ailemin yanında kaldım ama duvarlar üzerime geliyordu. Kendimi zor tutuyordum veterinere yazmamak için. Hayır çok emek verdim bu ilişki için… Adam sanki 35 yaşında manken gibide ‘’ayrılalım’’ dedim, ‘’tamam’’ dedi ya…. Bir aynaya bak yaşın kaç olmuş birde benim gibisini yarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrak bulursun. Aklıma geldikçe köpürüyorum ya piç kurusu… Dur bir sigara yakacağım. Bir de Sezen Aksu açayım moda girdim zaten…

Bende İzmir’e geçtim. Bir arkadaşımın evinde kaldım. Bavullarım vardı planıma göre İzmir’den Ankara’ya geçecektim. Elimdeki bavullarla da İzmir otogarından hataya gitmek istemedim bende hemen aracı olan birini buldum netten. Kendimi otogardan aldırdım. Taksiye birde para veremem aq kusura bakmayın… Sonra yedik, içtik, gezdik beni eve bıraktı sağ olsun zaten ona amacımın seks olmadığını tanışıp arkadaş olabileceğimizi söylediğim de oda bunu kabul etmişti. Sonra arkadaşımın yanına geldim. Beraber dertleştik lafladık v.s. O benim bu hayatta sahip olduğum en harika insanlardan biri; Süreyya, kıvır kıvır saçları, siyah ten rengi ile sambacılara taş çıkartan fiziğe sahip bir hatun. Benim tek zenci arkadaşım. Bir gün duş alıyordu. Hiç benden çekinmez banyo kapısı açık. Şöyle geçerken gözüm ilişti her yerini köpüklemiş güzelcene. Onu bu halde görünce tutamadım kendimi ‘’kız aynı yoğurtlu patlıcan gibi olmuşun’’ deyiverdim.  Süreyya ile birlikte çeşmeye gittim. O günün akşamı arkadaşım annesine gitti ev bana kaldı. Bende hemen birini buldum adam olgun çok hoş fiziği ve tipi vardı. Onunla güzel bir gece geçirdim. Saat İki gibi gece beni Konak’a götürdü orda ‘’tek başıma kalmak istediğimi, dolaşmak istediğimi’’ söyledim ve Kayseriliyi düşünerek denize düşen Ayın ışığı ile ağladım o kadar seks yaptım, yalnız kaldığımda en romantik anda ve yıldızların altında patladım. Yani değişen bir şey yok henüz atlatamadım demekki....

Sabah oldu monoton bir gün geçirdim. Başka biri ile buluştum. İlişki için çok ısrar ediyordu ama Ankara’ya döneceğimi söyledim vazgeçtik. Tanıştığımızla kaldık sonra o gece başka biri ile daha buluştum, seks yaptım. Öğretmendi, onunla yiyiştikten sonra arkadaşımın annesi geldi ve basıldık Allah’tan sadece oturuyorduk çay içiyorduk onu bir aile dostum olarak tanıştırdım geçtim yırttık. Sonra atladım otobüse doğru Ankara’ya geldim .

1 yorum:

Adsız dedi ki...

"hemen aracı olan birini buldum netten"

koptum haaaa