Peri Sikleri, Gözü olan poşet, Yeraltı Şehirleri

Veteriner ile her şey çok güzel gidiyor. Beraberken hiçbir sorun yok ama ben kendi yaşam alanıma dönene kadar (doğal ortamımda vahşi ve acımasız oluyorum) aramıza mesafeler girince bizde seyrek bir şekilde telefonlaşıyoruz. Ve Ben ondan uzaklaşıyorum. Zaten aşık değilim böyle olunca da iyice mesafe giriyor aramıza. Devamlı orada olamam da. Keşke yanında bulunduğum zaman gösterdiği özveriyi döndüğüm de gösterse.

Neyse Kayseri’ye geldim, her şey çok güzel gidiyor. Evi temizliyorum, hayvanlara bakıyorum,  yemek hazırlıyorum o ise sabah işine gidiyor akşam geliyor.  Böyle Bir hafta geçti…. Bunun Kayseri’de başka gay çift arkadaşları vardı. Onlarla bir hafta sonu kamp yapmaya gittik. Çok güzel vakit geçirdim. Derin Kuyu Yeraltı Şehrini gezdim. Herkese tavsiye ederim Ürgüp, Göreme, Avanos çok güzel yerler. Her yerde dev asa peri sikleri var. Güneş batana kadar gezdik. Sonra Ihlara Vadisine geldik. Kamp yapacağımız yere karar verelim dedik ama vadinin büyüklüğüne bakılırsa ‘’burada gecelemeyelim yarın gezeriz artık. Biz en iyisi krater gölünde kamp yapalım’’ dedik. Yolda bir krater gölünü ziyaret etmiştik. Tenha ve çok harika bir yerdi. Hepimiz oraya doğru yola çıktık vardığımızda hemen kamp ateşi için bir şeyler toplamaya koyulduk. Gruplara ayrıldık ama bir bok bulamadık. Sazlıklardan başka bir şey yok. Zaten hava karanlıktı fazlada uzaklaşamıyorduk. Bizde mangalı yaktık, etleri üzerine attık, yemeğimizi yedik. Bu arada ben sazlıkları kırarken parmağıma kıymık girdi. Karanlıkta çıkaramadım. Gece 1 gibi çadırlara girdik. Yanımızda birde benim veterinerin köpeği vardı. Sağ olsun Nöbetçi olarak sabaha kadar uyumadan durdu. Beni de uyutmadı. Ota bok’a havlıyor, bende ayı geldi, kurt geldi diye uyuyamıyorum. Doğal olarak veterineri de kaldırıp duruyorum.  Çadırın içinde çok rüzgâr vardı ve sürekli çadır üzerimize üzerimize vuruyordu… Ben gururumdan araca girelim diyemiyorum ama köpek durmadı oda benim gibi alışık değil tabi…

Veteriner’’ Köpeği arabaya bırakalım dedi. Bende’’ evet evet arabaya girelim orda daha rahat yatarız’’ dedim oda baktı ben çadırda uyuyamayacağım bir şey demeden çadırı toparladık bagaja deptik. Hemen araca girdik. Diğerleri mışıl mışıl uyuyordu valla. Neyse gece tenha dediğimiz yere paso araçlar girip girip çıktı. Dağların içinde bir yer… Yolu güzel ama her halde civar yerlerdeki en uygun sikişme yeri olsa gerek paso birileri araçla geliyordu. Bende iyice panik oldum bizim köpekte havlayıp durdu. Sonra gece bir ara uzakta parlayan İki göz gördüm bize bakıyordu. Bizim köpekte o yöne havlayıp duruyordu. Hemen kaldırdım veterineri ‘’kalk git bak dedim bir şey bizi izliyor’’. Adam gayet sakin bir şekilde içinden derin bir offf çekerek çıktı gitti poşete 2 tekme vurdu geldi.  Araç içerisinde de uyuyamadım. Her araba gelişinde kalk kalk birileri geliyor diyorum. Bu şekilde sabahı ettik ama uykusuzluktan geberiyorum. Sabah olduğunda parmağımın çok şiştiğini gördük.İçindeki kıymığı çıkarmak için uraştık minki bir şey içinden çıktı. Sonra arkasından cımbız ile bir asıldık içinden sopa çıktı. şaşırdık kaldık nasıl böyle bir şey ile durdum sabaha kadar anlamadım neyse uyandıktan 30 dk sonra yola çıktık. Biz guruptan ayrıldık doğru evin yolunu tuttuk.

Bir daha da asla doğada geçen korku filmlerini, gençlerin peşi peşine ölümüne neden olan doğaüstü şeyleri içinde barındıran filmleri izlemeyeceğim. Peri Sikleri, Gözü olan poşet, Yeraltı Şehirleri... birisi Saadettin Teksoya haber versin...

Daha sonra kamp ve gezi ile Cumartesi, Pazarımızı dolu dolu geçirdik ve Pazar gecesi Kayseri’ye döndük.. Yaklaşık Bir hafta daha kaldım. Sonra ailemin yanına geçmek için yola çıktım.