HEY BURADAYIZ! BAKSANIZA BİZ İPNEYİZ HEYYY!!!

Bugün 9 Mart 2012 ve yazmak için uygun bir gün olduğunu hissediyorum. Aslında size her zamanki gibi sıradan ve boktan şeylerden bahsetmek yerine ne kadar mutlu olduğumu ve hayatımdaki güzellikleri yazmayı isterdim. Fakat her şey yolunda gibi görüngede yüreğim akşam olduğunda hep cız ediyor. Aynen şöyle; eti mangala koyarsın ateşi körüklerinde cız cızzzzzz diye bir ses duyarsın ya hah işte öyle. 

Ankara'daki 4. Yılım gelip geçici duyguların peşinde tam 4 yılımı harcadım. Hayatıma kaslı, harika sex yeteneği olan, çok parası olan, bana deli gibi âşık olan, kısacası her çeşitten insan girdi çıktı, tıpkı bana girip çıkan penisler gibi onlarda içlerini, boşalttıktan sonra yeni deliklerin peşine düştüler.


Bense ara ara tetikleyen, beni sevdiğine inandığım ve bana kimsenin yapmadığı kötülüğü yapan o adamı hatırlar dururum. Aklıma geldikçe mangaldaki o etin sesini duyarım, bir damla gözyaşım avuçlarıma akar sigaramı yakarım, durup düşünürüm ben neye ağlıyorum, hani onda olup da bu kadar insanda olmayan şey nedir diye aklımdan geçiririm bunun mukayesesini yapar dururum ama bilmiyorum inan bende cevabını bilmiyorum.

Dalmışım aşkın sarhoşluğuna kaybetmek olsa da sonunda arar dururum acılarımı bastıracak yeni adamı, kötü olanda yeni birini bulduktan sonra, eski adamın kokusu çarşaflardan çıksın diye gidip 15 kiloluk alomatik alıp bolca yumuşatıcı ile yıkamak, aq Vernel reklamlarındaki yukarıdan düşen bir ayı varya o gelse düşse sidik kokan çarşaflarıma herhalde arkasına bakmadan kaçar gider.

Uzun bir süre aradım durdum, msn adresleri havada uçuştu, beni görünce adamların etekleri tutuştu. ama gel gelelim bende, yalnızca çektiğim 31 lerin sonunda akıttığım dölleri sildiğim peçeteler uçuştu.
Anlayacağın hiçbir icraat yok günlerdir.

Bugün arkadaşlarla çarşıya çıktım, bir aşağı bir yukarı gezdik gelen adamları izledik durdur bir sikim yok Ankara’da zaten anca bunun aleti büyük bunun deliği leğen bunun götü büzüşmüş bu kıllı bu kılsız bunun ebesinin amı vardır diyerek bütün Ankara’yı yaladık yuttuk, sonra bu arkadaşların 2 tane daha arkadaşına denk geldik, ilk izlenimlerime göre çok temiz kalpli iyi insanlardı, fakat gayliklerini rahat yaşayan tiplerdi ben biraz rahatsız oldum yanı yıllarca erkeksi takıl s.a a.s gez daha yeni tanıdığın hayatımda benim için hiçbir anlam ifade etmeyen 2 gay için kendimi belli etmeye niyetim yoktu, tabi ben onlara saygı duyuyorum ama istiyorum ki onlarda benim bu halime saygı duysunlar, neyse bir baktım bizim arkadaşlar bunların peşine düştü, içimden oha dedim aq adam benim gibi erkeksi adamla gezerken ailem görür kardeşim görür diye çekinirken bir baktım bunların kolunda geziyor, o değil ’de farkında olmasalar da millet bize bakıp duruyor. Hatta yanımızdan geçen 3 genç bu lubunlar gülerken lan adamın gülüşünü gördünüz mü diye konuştuklarını duydum yanı ben kuruntu mu yapıyorum acaba diye düşünürken anladım ki göte geldik dua ettim arkadaşlar görmesin durumu diye Allahtan hemen bir yere gittik oturduk ama ondan önce bunların travesti arkadaşlarına denk geldik çok güzel bir travestiydi yanındakilerde çok kafa çocuklardı benim tek derdim onların durumlarını rahatça yaşamalarının bana zarar vermesi idi yoksa hepsi harika ipinelerdi belliydi. Malum ayakta konuştuk biraz ben gizliden biri görür korkusu ile etrafı keserken fark ettim ki köşedeki adamlar bize bakarak gülüp konuşuyorlardı iyice huzursuz oldum aq zaten bu yüzden hayatımda arkadaş olarak gezdiğim 3 süper insandan başkasını taşımıyordum ama maalesef bende olaylara dahil oldum her neyse bunlar bir yerlerde oturmak istedi gittik bir mekana abi girer girmez herkesin gözü bizde balamaozlara kadar herkes bizi kesiyordu kafama kapşonu geçirdim oturdum durdum. Sanki hiç ortam görmemiş Kezban biri gibi korkak bir şekilde çöktü omuzlarım. 



Aslında onlar gibi rahat olmayı çok isterdim fakat benimde kendime göre mazeretlerim ve kabullendiğim bir yaşam biçimim vardı. Garsonlara kadar herkese reklam olduk, adamlar iyi melek gibiler sorun yokta çok belli ediyorlar. Bundan rahatsız oldum sadece, sonra bunların 2 arkadaşı daha geldi, biraz daha durduk bunlar bize gidelim dediler hep beraber kalktık oradan biraz yürüdük. Ben bahane bulup oradan ayrıldım eve dönene kadar kendimi acayip pislik gibi hissettim bilmiyorum da benim yapım böyle ortamlara gelemiyorum. Benim 3 harika arkadaşım bana yeterde artar bile ha birde son zamanlarda hepaistos diye bir arkadaşla daha tanışmıştım oda çok temiz elit süper biri onu ’da seviyorum. Ayrıca hayatımda aileme İstanbul’dan dâhil ettiğim beni çok KKK düşünen değer veren harika biri daha var. Bu kişiler bana yeterde artar bile ya başkasını napayım ben. Hayatımda başka kimseyiiii istemiyorum, umarım bundan sonra böyle bir olayla karşılaşmam offffffffffff ne bilim ya harbiden kötü oldum ya, ilk defa peçete gibi hissettim kendimi sanki bütün Ankara beni sikti, peçete gibi silip kenara attı. Tekrar söylüyorum bu çocukların sadece cinsel kimliklerini rahat bir şekilde yaşadıkları için yanlarında gezmek istemedim, aklıma; eminim bunlar Orospudur ben namusluyum bunlarla ne işim var gibisinden şeyler getirerek boşa kurcalamadım. Çünkü benim yattığım adam sayısı belki onlarınkinden fazladır bile ayrıca, sonradan bize katılan çocuk çoooook hoştu birde bu cüzdanı kül tablası gibi olan kadın çok tatlıydı bilemiyorum onları ’da hayatıma dâhil etmeyi çok isterdim ama maalesef dışarıda beraber gezmek istemiyorum.

Neyse eve dönerken cebimdeki bütün paraları dilenciye verdim çarşıdan da benim ev 45 dk. aq o kadar yolu yürüyerek gidecektim. Bu olayın etkisi ile imana gelmiştim, gayliği bırakıp hetero olup evimin erkeği çocuklarımın babası olacaktım. Adam gibi bir yaşam sürüp ipnelerle asla takılmayacaktım, bu düşüncelerle başladım çarşıdan eve yürümeye, yürüdüm, yürüdüm, yürüdüm, yürüdüm işte. Baktım yol bitmeyecek yürümekle de hetero olunmuyor aklıma metro için taşıdığım kart geldi ve hemen durağa gittim. Dua ettim Allah’ım beni affet 5 dk. hetero oldum idare et artık diye. Sonra içim buruk ama yeniden İpne olmanın mutluluğunu yaşayarak eve döndüm işte bugünde her zamanki gibi güzel başlayıp boktan bitti gibi bir şey oldu.

Hiç yorum yok: