17 Mart 2012 Cumartesi

KIRMIZI HAP MI? YOKSA MAVİ Mİ?

Bende birçok gay gibi kişilik çatışmaları yaşadıktan sonra artık içimdeki sese kulak verdim aşk yaşamak, sevilmek, sevişmek, birinin vücudunun sıcaklığını hissetmek, sohbet etmek sımsıkı sarılmak istiyordum ve arayışa koyuldum. 
Bu camiada sadece ben gaymışım gibi geliyordu, Gaylerin sayısının çok fazla olduğunu bilmiyordum ve mirc sohbetten başlayarak işe koyuldum. Ne tercihleri biliyorum nede başka bir şey tam bir Kezban’dım, guest245352 gibi saçma bir nickle girmiştim, o kadar durdum bekledim kimse gelmedi. Gözüme bir Astsubay nikini kestirdim ona yazdım, ‘’ ne erkek misin? Ben erkek sikmem kardeş’’ dedi ve dumura uğradım, baktım böyle olmuyor, sonra kadın niki alarak girdim. 10 dakika geçmedi aman Allah’ım sanki gökten yarrak yağıyor herkes slm, asl, u , v.s gibi anlam veremediğim saçma sikik şeyler yazıyorlardı. Sonradan bunların ne anlama geldiğini öğrendim tabi. Her neyse bir adama kadın olduğumu çekindiğimi cam açamadığımı söyledim, msn verdi, cam açtı. Ondan soyunmasını istedim, bende sonra açacağım dedim. Bir baktım harbiden salak soyunuyor, Offff bir fizik vardı süperdi yemede sikinin dibinde yat, hafif kıllı göğüsler, geniş omuzlar, taş gibi kalçalar, bakla bakla karın kasları dermişim, o kadar da değil aq karın kasları yoktu göbek vardı. Adam aletini çalışma masasına vurmaya başladı, içimden dedim; ulan sölesem mi acaba erkek olduğumu diye, ama söylemedim çünkü korkuyordum, gerçekten benim gibi bir gay bulsam da sanırım ona ben gayım diyemeyecektim, diyebilseydim ’de cam açmayacaktım.


Neyse sonunda kendi götümden ve sikimden başkasınınkini gördüm. Artık daha çok sik ve göt görmem gerekiyor anladım. Böyle baya bir dolaştım Chat’te uzun süre kaldım, ama maalesef hep aynı taverna hep aynı müzik baydı, yeter dedim benden başka gay yok diyerekten tam mırcı tamamen siliyordum ki yaşadığım şehirden bir gay buldum. Onunla çok dertleştik çok sohbet ettik sevilmek istediğimi söyledim, ilk olacak dedim, ’’ ben sana kıyamam’’ dedi ‘’evliyim’’ dedi. Tuhaf ki o kadar çok kişiyi soymama rağmen bu adamla hiç cinsellik konuşmadım. Yaklaşık 2 ay sohbet ettik, kel, tıknaz 1.70 falan bir şeydi, Yaşı ’da 40 civarı, zaten nedendir bilmem genelde olgun erkekler ilgimi çekiyor. Ama kalkıp ta yaşı 80 olmuş osursa götünden ruhu çıkacak biriyle asla bir ilişki yaşamam. hatta 60, hatta 55, hatta 50, ama yok 50 yaş çok hoş bakımlı taş gibi biri olsa hayır demem: P her neyse bununla epey sohbet ettik 2 ay geçti baktım bundan da iş çıkmayacak aq bende başka bir Chat programı indirdim, görüntülü bir şeydi. Orada tam hetero olarak 1,5 yıl dolandım ve 23 yaşıma geldiğimde fark ettim ki kullandığım Chat programının gay sohbet bölümü varmış ve başladım ana avrat küfretmeye sonunda bitik harap bir halde ve heyecanlı bir şekilde gay kanallarına bakmaya başladım. İzmir gay sohbet kanalına girdim, orada herkes gay, hem de herkes. 2 aya yakın sure kendimi heteroyum arkadaşlar, sadece geziyordum uğradım merak ettim diyerek tanıttım. Kanal sahibinden tutun user lara kadar hepsini çok sevdim. Hiç korkmadan açık açık konuşup birbirlerinin ipnelikleri hakkında yorumlarda bulunuyorlardı. Sonra travestiden cd ye hepsi vardı ki onlarında İlk orada gördüm. Her neyse bu konu çok uzayacak ben olayı ilk İlişkime getirmek için hızlı gidiyorum. Çünkü bu yazıyı bitirip güzel bir porno ile 31 çekmek istiyorum. o yüzden sürekli aklım 31 de,.


2.5 ay geçtikten sonra başka bir gay kanlında mikrofon ayarlarımı yapıyordum ki ne göreyim olgun bir kanal sahibi, hal böyle iken gel senin mikrofon ayarlarını yapayım dedi. Bende hoşlanmıştım tamam dedim. Yapıverdi oracıkta, sağ olsun, bu adamla 2 hafta sohbetten sonra ki geceli gündüzlü sohbetti sevgili olduk. Ona itiraf ettim ben gayım dedim böyle dedim şöyle dedim, bana çok yakın ve sıcak davrandı. 4 ay sohbet ettik 3. Ayında sanal sexi ilk onla yaptım ve gözüm ondan başka hiç kimseyi görmüyordu. Hayatım tamamen o olmuş tu ilk defa Âşık olmuşum hiçbir şey umurumda değildi artık. Onunla birlikte olmak istiyordum ve artık elimle MASTURBASYON yapmak yerine biriyle olmak istiyordum. Elimin dili olsa ‘’yeter artık her yerimde nasır çıktı, sikinin her santimetre karesini ezberledim, başkalarının sikini tutmak istiyorum’’ diye bana sitem edecekti. 


Kanal sahibi sevgilimle İzmir’de 4 ay sonra buluştuk. O Konya’da yaşıyordu, 3 gün 3 gece otelde kaldık. Neyse ilk gece çok utangaçtım zaten buluştuğumuz andan yatağa kadar asla seks konuşmadık. Acayip korkuyordum çekiniyordum. Adam otobüste elimi tutuyordu. Ben şaşkınlık içinde bakıyordum ‘’oha lan erkek adam elimi tutuyor, seni seviyorum diyor canlı bu ya, diri bu ya, erkek lan bu’’ gibi kafamdan geçiriyordum. Acayip bir şeydi. Fakat çok mutluydum, neyse otel gecesinde 2 ayrı yataklı bir odada kaldık zaten otele saat 1 gibi girmiştik baya bir gezdik İzmir’de. Sonra ben uzandım o kendi tarafına uzandı. Birbirimize bakıyorduk soyunmuştu o boxerla yatıyor bense elbiselerimi bile çıkarmamıştım. Bana dedi ki ‘’eee hadi gelsene yanıma bu kadar yolu sevgilimden ayrı yatmak için mi geldim ben’’ ve soyunup yanına uzandım dudaklarıma yapıştı, harika bir duyguydu. Öpüşüyordum delicesine, çılgınlar gibi öpüşüyorduk diyeceğim ama saçma olacak, evet o çılgınlar gibi öpüşüyordu fakat ben öpüşmeyi bile bilmiyordum, her neyse sonuçta alan memnun, veren memnun gerisi önemli değil. 


Uzun süre seviştikten sonra elimin istediği olmuştu onun o kocaman olmayan orta boy bile olmayan ufacık sikine elimi attım, içimden kendi kendime lan siki tutun işte, mutlumsusun elim dedim. Tabiiki mutlu mesut sikle oynarken azım birden hani bana hani bana dercesine yumuldu ve oral yapmayı bilmediğim için 32 dişimin 14 ü ile oral yapmaya başladım malum adamda 12 cm penis var aq: D her neyse bir süre sonra bana girmek istedi bende dünden razıyım demeyeceğim çünkü eeee hani, adam ne sikimi tutuyor nede oral yapıyor, hım demek ki aktifmiş hem de ful a imiş. Ama artık çok geçti ben bir kere deli gibi âşık olmuştum ne a ne p umurumdaydı. Varsın olmasın ben böle kendi sıkımı tutar asılırım demişken bir ses duydum. ‘’çek lan sikini yüzümden’’ diye, oha lan dedim ne oluyor şöyle bir etrafa baktım sesin nereden geldiğine anlam veremedim, sonra fark ettim ki elim dile gelmiş ve bana sitem ediyordu ‘’ ‘’Bu muydu bana layık gördüğün, bu kadar yıl ben bunun için mi bekledim’’ diye. Bende ‘’kes lan aq işine devam et’’ dedim her neyse bana girmeye çalıştı ama nafile bir çığlık kopardım bir haykırdım, olamaz böyle bir acı. adam kadar uğraştı etti giremedi. Canımı yakmak istemediğini söyledi ve ilk gecemizi sevişerek, ona oral yaparak boşalttım bitti 2. Gecemizde ise duşta küvette denedik. Bu sefer başardı zar zor olsa ’da iyi köpükleyip kaygan prezervatifle başardı. Canım yansa da süper bir duyguydu. Gidip geliyordu aynı zamanda benimle sevişiyordu. Bacak omuzdaydık sonra boşaldı ve o boşalırken yüzündeki hal çıkardığı ses harikaydı 3. Gece gene birlikte olduk ve benden çok zevk alıyordu. Hiçbir şey bilmeme rağmen çok zevk alıyordu. eee normal tabi bulmuş daracık deliği o almasında zevki ben mi alayım. 

Neyse böyle harika bir 3 gece geçirdik bu benim ilk ilişkimdi fakat kıçımın acısı uzun sürdü, çok fena âşık olmuştum ve beni hiç bırakmayacağını ömür boyu olacağını beraber yaşayacağımızı vs. bunun gibi çok şeyler söylüyordu, ona inanıyordum ve çok mutlu oluyordum. İlişkimiz bir şekilde başlamış ve ilk tecrübemi onunla yaşamıştım. Bir kız için bekâreti ne kadar önemli ise benim içinde bu çok önemliydi, ben artık onundum ona aittim bana bunu hissettiriyordu ve çok mutluydum. Hayatımın sonuna kadar onunla kalmak istiyordum. Hiç mutlu olanlar var mıdır ...

4 yorum:

O Gay; Ben de... dedi ki...

bakalım bundan sonra olaylar nasıl gelişti?

diyerek Sonraki Kayıt linkine tıklıyorum :)

Gay Bana Geceler dedi ki...

;)

Melodram dedi ki...

O da pislikmiş ama ya, ilk aşkın gibi bir şey ama ne bencil pislikmiş.

Mavi Hayatlar dedi ki...

bakerat önemlidir, darısı bekleyenlerin başına